Revizia anterioară Revizia următoare
Fișierul intrare/ieșire | biscuit.in, biscuit.out | Sursă | ad-hoc |
---|---|---|---|
Autor | Cătălin Frâncu | Adăugată de | Cătălin Frâncu • Catalin.Francu |
Timp de execuție pe test | 0.5 sec | Limită de memorie | 600 KB |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi soluțiile trimise | Statistici
Biscuit
Jocul Biscuit se joacă pe un caroiaj dreptunghiular cu M linii și N coloane de puncte. Pe rând, doi jucători desenează linii între două puncte vecine pe orizontală sau pe verticală. Jucătorul care închide un pătrat (de latură 1) primește un punct și mai mută o dată. Când toate liniile au fost trasate, câștigă jucătorul care a închis mai multe pătrate.
Dându-se o tablă pe care s-au făcut deja niște mutări, să se determine câte pătrate poate închide jucătorul care este la mutare.
Date de intrare
Fișierul de intrare biscuit.in ...
Date de ieșire
În fișierul de ieșire biscuit.out ...
Restricții
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
biscuit.in | biscuit.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. |
This is another text written on multiple lines. |
Explicație
...