Fişierul intrare/ieşire:gomoku.in, gomoku.outSursă.campion 2004
AutorEmanuela CerchezAdăugată defrancuCristian Francu francu
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie16384 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise

Gomoku (clasa a 6-a)

Jocul Gomoku poate fi jucat de doi jucatori pe o tabla cu 19 linii (numerotate de la 1 la 19, de la stânga la dreapta) si 19 coloane (numerotate de la 1 la 19 de sus în jos).

Un jucator are piesele albe, iar celalalt piesele negre. Initial tabla de joc este goala. Jucatorii plaseaza alternativ piese negre si respectiv albe pe tabla. Jucatorul cu piesele negre începe jocul. O piesa poate fi plasata la intersectia dintre o linie si o coloana.

Scopul jocului este de a plasa exact 5 piese consecutive de aceeasi culoare pe aceeasi linie, pe aceeasi coloana sau pe aceeasi diagonala.

Dar, atentie: un jucator nu câstiga daca a plasat mai mult de 5 piese consecutive pe aceeasi linie, coloana sau diagonala.

Cerinta

Data configuratia tablei de joc, sa se determine daca a câstigat jucatorul cu piesele negre, sau cel cu piesele albe sau deocamdata nu a câstigat nimeni.

Date de intrare

Fişierul de intrare gomoku.in va contine 19 linii. Pe fiecare linie sunt scrise 19 numere naturale separate prin câte un spatiu. Numerele pot fi 1 (ceea ce reprezinta o piesa neagra), 2 (ceea ce reprezinta o piesa alba) sau 0 (ceea ce reprezinta loc gol).

Date de ieşire

Fişierul de ieşire gomoku.out va contine pe prima linie un numar natural care reprezinta rezultatul jocului (1 daca a câstigat jucatorul cu piesele negre; 2 daca a câstigat jucatorul cu piesele albe sau 0 daca nu a câstigat nimeni deocamdata).
Daca rezultatul jocului este 1 sau 2, pe cea de a doua linie vor fi scrise doua numere naturale (cuprinse între 1 si 19) separate printr-un spatiu, care reprezinta linia si respectiv coloana pe care se afla cea mai din stânga piesa (sau cea mai de sus daca piesele sunt asezate vertical) dintre cele 5 piese care au determinat situatia de câstig.

Restricţii

În datele de test nu exista situatii în care câstiga si jucatorul cu piesele negre si cel cu piesele albe. De asemenea nu exista mai multe grupe de 5 piese de aceeasi culoare asezate pe aceeasi linie, coloana sau diagonala.

Exemplu

gomoku.ingomoku.out
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 1 2 0 0 2 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 1 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 1 2 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 1 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
1
3 2
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici