Diferențe pentru problema/iepurasi2 între reviziile #5 si #8

Diferențe între titluri:

iepurasi2
Iepurasi2

Diferențe între conținut:

Dacă pionul depășește ultima căsuță, atunci el va rămâne pe ultima căsuță.
* Dacă pionul a ajuns pe o căsuță pe care este figurat capul unui șerpișor sau picioarele unui iepuraș, atunci pionul va fi mutat pe căsuța corespunzătoare cozii șerpișorului, respectiv urechilor iepurașului. (Ultima celulă va fi liberă, iar o celulă va avea figurat cel mult un singur desen – cap de șerpișor, coadă de șerpișor, picioare de iepuraș sau urechi de iepuraș.)
* Jucătorul câștigă jocul dacă pionul ajunge pe ultima căsuță.
* Jucătorul câștigă jocul dacă pionul, respectând regulile anterioare, se mută la infinit.
* Jucătorul câștigă jocul dacă pionul, respectând regulile anterioare, se mută la infinit (în continuu).
* Dacă jucătorul a aruncat o dublă (zarurile aruncate indică aceeași valoare) atunci, după aplicarea regulilor anterioare, va arunca din nou un singur zar și va urma din nou aceleași reguli.
h2. Cerință
Dându-se structura tablei de joc, numărul de jucători și secvența rezultatelor aruncărilor cu zarurile, determinați pozițiile finale ale tuturor jucătorilor sau dacă pionul unui jucător, respectând regulile jocului, se mută la infinit.
Dându-se structura tablei de joc, numărul de jucători și secvența rezultatelor aruncărilor cu zarurile, determinați pozițiile finale ale tuturor jucătorilor sau dacă pionul unui jucător, respectând regulile jocului, se mută la infinit (în continuu).
h2. Date de intrare
h2. Date de ieșire
Dacă pionul unui jucător, respectând regulile jocului, se mută la infinit, atunci fișierul de ieșire $iepurasi.out$ trebuie să conțină pe prima linie cuvântul „[$INFINIT$]”, iar pe a doua linie numărul jucătorului câștigător.
Dacă pionul unui jucător, respectând regulile jocului, se mută la infinit, atunci fișierul de ieșire $iepurasi2.out$ trebuie să conțină pe prima linie cuvântul „[$INFINIT$]”, iar pe a doua linie numărul jucătorului câștigător.
Altfel, fișierul $iepurasi.out$ trebuie să conțină pe prima linie $J$ numere naturale reprezentând indicii căsuțelor pe care se află pionii fiecăruia dintre cei $J$ jucători la finalul secvenței de aruncări de zar.
Altfel, fișierul $iepurasi2.out$ trebuie să conțină pe prima linie $J$ numere naturale reprezentând indicii căsuțelor pe care se află pionii fiecăruia dintre cei $J$ jucători la finalul secvenței de aruncări de zar.
h2. Restricții
* $1 ≤ N ≤ 99$, $N$ este impar.
* $2 ≤ J ≤ 10$
* $2 ≤ Z ≤ 100.000$
* Secvența aruncărilor de zar ar putea să nu fie suficientă pentru determinarea unui câștigător. Întotdeauna vor exista suficiente aruncări de zar pentru ca jucătorul aflat la mutare să-și poată termina rândul.
* Secvența aruncărilor de zar ar putea să nu fie suficientă pentru determinarea unui câștigător. Întotdeauna vor exista suficiente aruncări de zar pentru ca jucătorul aflat la mutare să-și poată termina rândul. După stabilirea unui câștigător nu vor mai exista aruncări de zar.
* Dacă pionul unui jucător ajunge pe o căsuță pe care sunt figurate o coadă de șerpișor sau niște urechi de iepuraș, atunci nu se întâmplă nimic deosebit.
* Jucătorii sunt numerotați de la $1$ la [$J$].
h2. Exemplu
J1 dă $(3, 2)$ și avansează de la $1$ la [$6$].
J2 dă $(1, 2)$ și avansează de la $15$ la [$18$].
J1 dă $(3, 4)$ și avansează de la $6$ la [$13$].
J1 dă $(1, 1)$ și avansează de la $18$ la [$20$], iar apoi dă din nou $5$ și avansează de la $20$ la [$25$].
J2 dă $(1, 1)$ și avansează de la $18$ la [$20$], iar apoi dă din nou $5$ și avansează de la $20$ la [$25$].
== include(page="template/taskfooter" task_id="iepurasi2") ==

Nu există diferențe între securitate.