Fişierul intrare/ieşire:joc1.in, joc1.outSursăONI 2011 clasa a 7-a
AutorRoxana TimplaruAdăugată defrancuCristian Francu francu
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie2048 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise

Joc1 (clasa a 7-a)

Georgel şi Ionel au inventat un joc. Georgel scrie în fiecare pătrăţel pe o foaie de matematică, de forma unui tablou bidimensional cu n linii şi m coloane, valori de 0 sau 1. Ionel stabileşte 3 forme distincte pe care Georgel trebuie să le identifice pe foaia de matematică în poziţia dată sau rotite ca în figura 1, 2 sau 3. Cele trei forme propuse sunt:

Cerinţă

Scrieţi un program care să identifice numărul de apariţii pentru toate formele precizate.

Date de intrare

Fişierul de intrare joc1.in conţine pe prima linie valorile lui n şi m separate printr-un spaţiu, pe următoarele n linii fiind valorile din pătrăţelele de pe foaie (neseparate prin spaţii).

Date de ieşire

Fişierul de ieşire joc1.out va conţine pe prima linie numărul total de forme identificate, de oricare din cele trei tipuri.

Restricţii

  • 0 < m, n < 100
  • Un pătrăţel se poate regăsi în una sau mai multe forme.

Exemplu

joc1.injoc1.outExplicaţii
5 5
00100
00110
01111
00100
00100
7
Există 2 forme de primul tip, 3 forme de tipul al doilea şi 2 de al treilea tip, ca în desen.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici