Fișierul intrare/ieșire joc7.in, joc7.out Sursă ONI 2008 baraj gimnaziu
Autor Adrian Niță | Maria Niță Adăugată de avatar francu Cristian Frâncu francu
Timp de execuție pe test 0.1 sec Limită de memorie 1024 KB
Scorul tău N/A Dificultate stea de rating de tip fullstea de rating de tip emptystea de rating de tip emptystea de rating de tip emptystea de rating de tip empty
open book Poți vedea testele pentru această problemă accesând atașamentele .

Joc7 (baraj gimnaziu)

Gigel, pasionat de jocuri de cărți, dar și de informatică, își propune să realizeze un program care să simuleze un joc de cărți între doi jucători A și B după următoarele reguli:

  • jocul se desfășoară sub forma unei succesiuni de mutări alternative ale celor doi jucători; numărul acestor mutări este stabilit la începutul jocului;
  • inițial, ambii jucători primesc același număr de cărți, într-o anumită ordine; numărul maxim de cărți primite de un jucător este 1000;
  • printr-o mutare se înțelege punerea unei cărți pe masă de către unul dintre jucători;
  • jucătorii pun alternativ, pe masă, câte o carte dintre cărțile primite, în ordinea în care le-au primit;
  • în momentul în care un jucător pune pe masă o carte având aceeași valoare cu a uneia deja existentă pe masă, acest jucător va lua toate cărțile, aflate pe masă între aceste două cărți, inclusiv ele, în ordinea inversă față de cum au fost puse pe masa de joc; cărțile astfel luate de pe masă sunt puse în teancul de cărți ale respectivului jucător, după ultima lui carte;
  • câștigă jucătorul care rămâne fără nici o carte în mână, chiar dacă numărul de mutări efectuate până atunci este mai mic decât numărul total de mutări; jocul se încheie indecis dacă după numărul de mutări stabilit ambii jucători mai au cărți în mână.

Cerință

Scrieți un program care să determine situația partidei după n mutări. Prin situația partidei înțelegem:

  • identificarea câștigătorului A sau B;
  • identificarea cărților pe care le are cel care a pierdut partida, sau în caz indecis a cărților celor doi jucători la sfârșitul celor n mutări, precum și identificarea cărților de pe masă, dacă acestea există.

Date de intrare

Fișierul de intrare joc7.in are următorul format:

  • pe prima linie o valoare n reprezentând numărul de mutări
  • pe linia a doua sunt date separate prin spațiu cărțile jucătorului A. Șirul cărților acestuia se termină cu valoarea 0 care nu face parte dintre cărțile lui;
  • pe linia a treia a fișierului de intrare sunt scrise după același format cărțile jucătorului B.

Date de ieșire

Fișierul de ieșire joc7.out va conține trei linii conform următoarelor cazuri posibile:

Câștigă jucătorul A Câștigă jucătorul B Partidă indecisă
A
cărțile lui B
cărțile de pe masă
cărțile lui A
B
cărțile de pe masă
cărțile lui A
cărțile lui B
cărțile de pe masă

Dacă pe masă nu sunt cărți se va afișa valoarea 0 pe linia a treia.

Restricții

  • 1 ≤ N ≤ 250
  • 1 ≤ valoarea unei cărți ≤ 9
  • Pentru datele de test există întotdeauna soluție.

Exemplu

joc7.in joc7.out Explicație
4
1 4 2 3 0
2 1 3 4 0
2 3
3 4 1 4 2 1
0
mutarea lui A: 1
Masa de joc 1 (Cartea pusă de A); A: 4 2 3; B: 2 1 3 4
mutarea lui B: 2
Masa de joc 1 2 (B a pus cartea 2); A: 4 2 3; B: 1 3 4
mutarea lui A: 4
Masa de joc 1 2 4 (A a pus cartea 4); A: 2 3; B: 1 3 4
mutarea lui B: 1
Masa de joc 1 2 4 1 (B a pus cartea 1); A: 2 3; B: 3 4
Partida se termină indecis (s-au realizat 4 mutări) B va lua cărțile 1 2 4 1 și va avea 3 4 1 4 2 1

Trebuie să te autentifici pentru a trimite soluții. Click aici

Indicii de rezolvare

Arată 3 categorii