Fişierul intrare/ieşire:monsters.in, monsters.outSursăCerc informatică Vianu
AutorCristian FrancuAdăugată defrancuCristian Francu francu
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie1024 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise

Monsters (clasa a 6-a)

Mike and Sulley sînt la proba teoretică a examenului de speriat copiii. Sulley îi face semne disperate lui Mike, deoarece a uitat care este numărul minim de decibeli acceptat pentru intrarea în liga monştrilor sperietori. Mike îi trimite acest număr pe o fiţuică, dar vrea să fie acoperit în caz că fiţuica pică pe mîna profei Abigail, aşa încît i-l trimite codat în felul următor:

  • El scrie numărul original n în baza doi
  • Apoi înlocuieşte cifrele 1 cu alte cifre zecimale, non-zero
  • Apoi trimite acest număr, C, pretinzînd că este un număr zecimal (şmecher, nu?)

De exemplu, dacă vrea să îi trimită numărul 22 el îl va scrie în baza 2 şi va obţine 10110, apoi va înlocui cifrele 1 cu alte cifre zecimale non-zero. Să spunem că va obţine numărul 40350. Acesta este numărul pe care îl va scrie pe fiţuică.

Profa însă ştie că Mike îi va trimite un ajutor lui Sulley şi interceptează fiţuica! Apoi vine la voi şi vă ordonă să o decodificaţi.

Cerinţă

Dat numărul C de pe fiţuică, codificarea numărului n, să se calculeze n şi să se afişeze.

Date de intrare

Fişierul de intrare monsters.in conţine pe prima linie numărul C de pe fiţuică.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire monsters.out se va scrie numărul n, decodificarea lui C.

Restricţii

  • 0 ≤ C ≤ 1018

Exemplu

monsters.inmonsters.outExplicaţie
40350
22
O codificare a lui 22 conform regulii lui Mike este 40350
Deci numărul codificat este 22
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici