Diferențe pentru problema/onigim între reviziile #9 si #19

Diferențe între titluri:

onigim
Onigim (clasa a 5-a)

Diferențe între conținut:

== include(page="template/taskheader" task_id="onigim") ==
La ONIGIM2013 participă N elevi de clasa a V-a având ca ID-uri, în ordine, numerele naturale de la 1 la N. Anul acesta organizatorii au afișat la clasa a V-a toate punctajele distincte obținute de elevi, în ordine strict crescătoare p1 p2... pK, și un șir de N valori a1 a2... aN, unde ai reprezintă numărul de elevi care au punctaje strict mai mici decât punctajul elevului având ID-ul i (1≤i≤N).
_No: enunțul problemei a fost or modificat pentru a corecta erori evidente, respectiv mărimea lui *K*._
h2. Cerinta
La ONIGIM 2013 participă *N* elevi de clasa a V-a având ca id-uri, în ordine, numerele naturale  de la 1 la *N*. Anul acesta organizatorii au afișat la clasa a V-a toate punctajele distincte obținute de elevi, în ordine strict crescătoare p[~1~], p[~2~], ..., p[~K~], și un șir de *N* valori a[~1~], a[~2~], ..., a[~N~], unde a[~i~] reprezintă numărul de elevi care au punctaje strict mai mici decât punctajul elevului având id-ul *i* (1 ≤ *i* ≤ *N*).
Cunoscând numărul N de elevi, numărul K de punctaje distincte obținute de elevii de clasa a V-a, punctajele distincte p1 p2... pK, în ordine strict crescătoare, și valorile a1 a2... aN cu semnificația din enunț, să se scrie un program care determină:
a)	Punctajul obținut de fiecare elev în ordinea crescătoare a ID-urilor.
b)	Numărul de distincții acordate de organizatori. Numărul de distincții este egal cu numărul de elevi care au obținut cele mai mari trei punctaje distincte.
c)	Numărul maxim de elevi care au obținut același punctaj.
h2. Cerință
 
Cunoscând numărul de elevi (*N*), numărul de punctaje distincte (*K*) obținute de elevii de clasa a V-a,  punctajele p[~1~], p[~2~], ..., p{[~K~], în ordine strict crescătoare, și valorile a[~1~], a[~2~], ..., a[~N~], cu semnificația din enunț, să se scrie un program care determină:
    a) Punctajul obținut de fiecare elev în ordinea crescătoare a id-urilor.
    b) Numărul de distincții acordate de organizatori. Numărul de distincții este egal cu numărul de elevi care au obținut cele mai mari trei punctaje distincte.
    c) Numărul maxim de elevi care au obținut același punctaj.
h2. Date de intrare
Fișierul de intrare $onigim.in$ conține pe prima linie numerele naturale N și K reprezentând numărul de elevi, respectiv numărul de punctaje distincte obținute de elevi. Pe a doua linie sunt K numere naturale în ordine strict crescătoare p1 p2... pK reprezentând punctajele distincte obținute de elevi, și pe a treia linie sunt N numere naturale a1 a2... aN, unde ai reprezintă numărul de elevi care au punctaje strict mai mici decât punctajul elevului cu ID-ul i.
Fișierul de intrare $onigim.in$ conține pe prima linie numerele naturale *N* și *K* reprezentând numărul de elevi, respectiv numărul de punctaje distincte obținute de elevi. Pe a doua linie sunt *K* numere naturale în ordine strict crescătoare p[~1~], p[~2~], ..., p[~K~] reprezentând punctajele distincte obținute de elevi, și pe a treia linie sunt *N* numere naturale a[~1~], a[~2~], ..., a[~N~], unde a[~i~] reprezintă numărul de elevi care au punctaje strict mai mici decât punctajul elevului cu ID-ul *i*.
h2. Date de ieșire
Fișierul de ieșire $onigim.out$ va conține trei linii. Pe prima linie se află N numere naturale v1 v2... vN reprezentând punctajele obținute de cei N concurenți (vi- punctajul concurentului cu ID-ul i), pe a doua linie se află un număr natural D reprezentând numărul de distincții acordate de organizatori, pe a treia linie se află un număr natural M reprezentând numărul maxim de elevi care au obținut același punctaj.
Fișierul de ieșire $onigim.out$ va conține trei linii. Pe prima linie se află *N* numere naturale v[~1~], v[~2~], ..., v[~N~] reprezentând punctajele obținute de cei *N* concurenți (v[~i~]- punctajul concurentului cu ID-ul *i*), pe a doua linie se află un număr natural *D* reprezentând numărul de distincții acordate de organizatori, pe a treia linie se află un număr natural *M* reprezentând numărul maxim de elevi care au obținut același punctaj.
h2. Restricții
* 1 ≤ N ≤ 1000
* 1 ≤ pi ≤ 300, (1≤i≤N)
* 0 ≤ ai < 1000, (1≤i≤N)
* 1 ≤ K ≤ 1000
* Valorile scrise pe aceeași linie în fișierul de intrare și în fișierul de ieșire vor fi separate prin spații.
* Pentru datele de test există întotdeauna soluție.
* Răspunsurile la cele trei cerințe vor fi scrise exact pe linia indicată; în cazul în care nu cunoașteți rezolvarea la una dintre cerințe, pe linia respectivă se va scrie valoarea -1
* 1 ≤ *N* ≤ 1000;
* 1 ≤ p[~i~] ≤ 300, (1 ≤ *i* ≤ *N*);
* 0 ≤ a[~i~] < 1000, (1 ≤ *i* ≤ *N*);
* -1 ≤ *K* ≤ 1000;-
* 3 ≤ *K* ≤ 300;
* Pentru prima cerință rezolvată corect se acordă 40% din punctaj; pentru a doua cerință rezolvată corect se acordă 30% din punctaj; pentru a treia cerință rezolvată corect se acordă 30% din punctaj;
* Răspunsurile la cele trei cerințe vor fi scrise exact pe linia indicată; în cazul în care nu cunoașteți rezolvarea la una dintre cerințe, pe linia  respectivă se va scrie valoarea -1;
* Fiecare linie din fișierul de intrare se termină cu caracterul sfârșit de linie.
h2. Exemplu

Nu există diferențe între securitate.