Fişierul intrare/ieşire:orintia.in, orintia.outSursăONI 2003 clasa a 5-a
AutorPaula CopacelAdăugată defrancuCristian Francu francu
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie2048 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise

Orintia (clasa a 5-a)

Copa bate la poarta Orintiei, dar poarta e programată să nu se deschidă decât după ce se introduc, într-o casetă cu s spaţii, s cifre strigate de portar. Portarul a strigat: „1”, Copa a butonat 1, în primul spaţiu de la stânga la dreapta. Portarul a strigat: „0”, şi, în timp ce Copa butona 0 în spaţiul al doilea, 1 a devenit 2 în spaţiul anterior. Portarul a strigat: „7”. Copa scria 7 în spaţiul al treilea, iar în primul spaţiu, 2 devine 3, iar în al doilea spaţiu, 0 devine 1. Şi tot aşa, până la al s-lea spaţiu, când Copa reuşeşte să scrie toate cifrele şi apare tot codul. Şi poarta se deschise, dar… surpriză, mai era o poartă, iar codul acesteia, N, era cel mai mic număr format din cât mai multe dintre cifrele codului anterior, astfel încât nici o cifră să nu se repete.

Notă: după 9 urmează 0.

Cerinţă

Disperat de atâta informatizare, Copa, umil cetăţean al Orintiei vă cere sprijinul să calculaţi cel de-al doilea cod N.

Date de intrare

Fişierul de intrare orintia.in conţine pe prima linie s, numărul de cifre strigate de portar, apoi, pe următoarele linii cele s cifre strigate, câte unul pe linie.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire orintia.out se va afişa N, al doilea cod cerut.

Restricţii

  • 3 ≤ s ≤ 10

Exemplu

orintia.inorintia.out
10
1
0
7
9
7
3
6
9
4
6
102456789
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici