Fişierul intrare/ieşire:parcele.in, parcele.outSursăIZhO 2013
AutorAutor NecunoscutAdăugată demihai995Andreescu Mihai mihai995
Timp execuţie pe test1.6 secLimită de memorie16384 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise

Parcele

Bilbo, după ce s-a întors din aventura sa, a decis să-şi contruiască o casă nouă, pe o zonă de pământ dreptunghiulară de dimensiune N x M. Fiecare parcelă din această zonă are asociat un grad de frumuseţe f. El are de gând să cumpere o zonă de arie minim A şi şi cu frumuseţe maximă. Frumuseţea unei zone este frumuseţea celei mai “urâte” parcele din zona respectivă.
Pentru că Bilbo nu ştie să programeze, vă roagă pe voi să-i determinaţi frumuseţea pe care o va avea zona şi aria totală a acesteia (minim A). Dacă există mai multe zone ce respectă condiţiile date, Bilbo va alege zona cu aria cea mai mare.

Date de intrare

Pe prima linie din fişierul parcele.in se vor găsi 3 numere, N, M şi A, reprezentând dimensiunile zonei, respectiv aria minimă cerută de Bilbo. Pe următoarele N linii, se vor afla câte M numere. Al j-lea număr de pe linia i + 1 va reprezenta frumuseţea parcelei (i, j).

Date de ieşire

Fişierul parcele.out va conţine 2 numere, F şi B, reprezentând gradul maxim de frumuseţe al zonei pe care o va achiziţiona Bilbo, respectiv aria maximă posibilă a unei zone cu gradul de frumuseţe F.

Restricţii

  • 1 ≤ N, M ≤ 1 000
  • 1 ≤ A ≤ N x M
  • 1 ≤ f(i, j) ≤ 1 000 000 000
  • Pentru 30% dintre teste, se garanteaza ca f(i, j) ≤ B, oricare 1 ≤ i ≤ N si 1 ≤ j ≤ M
  • Pentru 80% dintre teste, se garanteaza ca 1 ≤ N, M ≤ 500

Exemplu

parcele.inparcele.out
3 3 3
1 1 1
1 2 2
1 2 2
2 4
1 10 5
4 3 2 5 10 7 6 5 1 100
5 5
3 5 2
5 7 5 5 5
8 5 5 7 5
8 5 8 8 8
8 3
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici