Fişierul intrare/ieşire:sir1.in, sir1.outSursăCupa Martisor 2013
AutorclasicaAdăugată defrancuCristian Francu francu
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie5120 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise

Sir1 (clasa a 8-a)

Roboţii Eva şi Wall-e joacă următorul joc: avînd un şir de n numere întregi, jucătorii aleg, pe rând, câte un număr de la începutul sau sfârşitul şirului de pe tablă, eliminîndu-l din şir. Jocul se termină atunci cînd ultimul număr a fost ridicat de pe tablă. Jocul este cîştigat de robotul care are suma numerelor alese cea mai mare. În caz de egalitate cîştigă Eva. Eva mută întotdeauna prima.

Cerinţă

Să se afle cine cîştigă jocul. Atunci cînd cîştigă Eva se va afişa 1, altfel se va afişa 2.

Date de intrare

Fişierul de intrare sir1.in va conţine pe prima linie un număr T, numărul de teste din fişier. Pe următoarele T linii vom avea descrierea cîte unui joc, astfel: primul întreg din linie este n, numărul de elemente ale şirului, iar următorii n întregi sînt cele n numere din şirul iniţial (la începutul acelui joc).

Date de ieşire

În fişierul de ieşire sir1.out se vor scrie T linii. Pe linia i vom afişa cîştigătorul jocului i, cu convenţia de mai sus.

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 10
  • 1 ≤ n ≤ 1000
  • -1.000.000 ≤ sir[i] ≤ 1.000.000 (elementele şirului)
  • Eva mută prima
  • Dacă Eva şi Wall-e au acelaşi scor, Eva cîştigă

Exemplu

sir1.insir1.out
3
2 1 1
3 1 3 1
5 1 3 3 3 1
1
2
2
3
3 13 12 4
6 3 14 19 7 5 10
3 5 19 2
1
1
2
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici